- The piano in Greek popular orchestras of the early 20th c (2024)
- Οι ετεροτοπίες του πιάνου στα ανατολικά (2022)
- The 'ecumene' of the Greek estudiantinas (2022)
- 1911: Estudiantina Oriental on the Road (2021)
- The Peregrinations of a Princess (2021)
- Αθήνα: Ταταυλιανό / New York: Beykos (2021)
- Η περιπλάνηση της πριγκηπέσσας (2020)
- Αποδοχές και απορρίψεις στις διασκευές των ρεμπέτικων που συγκροτούν τις «Έξι λαϊκές ζωγραφιές» (2019)
- «Για τον τεχνίτη και το δάνεισμα είν' έν' από τα όργανα της πρωτοτυπίας του» (2018)
- Τεκμηρίωση των ιστορικών ηχογραφήσεων στην Ελλάδα (2017)
- Η αστική λαϊκή μουσική στην εκπαίδευση της Ελλάδας (2015)
- The Greek Popular Modes (2011)
- Αρχική
- Βιογραφικό
- Νέα
- Έρευνα
- Μονογραφίες & Συλλογικοί Τόμοι
- Musical Nationalism, Despotism and Scholarly Interventions in Greek Popular Music (2021)
- Τα χαμένα κομμάτια του παζλ της Θεσσαλονίκης (2020)
- Το λαϊκό πιάνο, Η εποχή του ρεμπέτικου (2018)
- Ανανεώνοντας το λαϊκό (2018)
- Συννεφιασμένη Κυριακή και Τη Υπερμάχω (2017)
- Ένα λαϊκό μουσικό σύμβολο (2015)
- Η δισκογραφική καριέρα του Βασίλη Τσιτσάνη (2014)
- Άρθρα
- The piano in Greek popular orchestras of the early 20th c (2024)
- Οι ετεροτοπίες του πιάνου στα ανατολικά (2022)
- The 'ecumene' of the Greek estudiantinas (2022)
- 1911: Estudiantina Oriental on the Road (2021)
- The Peregrinations of a Princess (2021)
- Αθήνα: Ταταυλιανό / New York: Beykos (2021)
- Η περιπλάνηση της πριγκηπέσσας (2020)
- Αποδοχές και απορρίψεις στις διασκευές των ρεμπέτικων που συγκροτούν τις «Έξι λαϊκές ζωγραφιές» (2019)
- «Για τον τεχνίτη και το δάνεισμα είν' έν' από τα όργανα της πρωτοτυπίας του» (2018)
- Τεκμηρίωση των ιστορικών ηχογραφήσεων στην Ελλάδα (2017)
- Η αστική λαϊκή μουσική στην εκπαίδευση της Ελλάδας (2015)
- The Greek Popular Modes (2011)
- Συνέδρια - Σεμινάρια
- Post-Doc
- Μονογραφίες & Συλλογικοί Τόμοι
- Δισκογραφία
- Προϊόντα
- Επικοινωνία